onsdag, november 04, 2009

Nu laddar vi om!

Det har varit lite tyst från mig på sistone.

Det betyder inte att jag tänkt sluta blogga, men jag har haft otroligt mycket att göra.

Idag är jag hemma från jobbet då jag är rejält förkyld och passar då på att varva ner lite. (Mina medarbetare skulle inte uppskatta att jag kommer och hostar och nyser på dem)

Men nu laddar jag om.

Det är härliga tider nu. Som ni kanske vet fick jag inte tag på finalbiljetterna till Melodifestivalen.

Först blev Storasyster Amanda och jag lite ledsna och nedslagna, men vi repade strax nya krafter och införskaffade delfinalbiljetter till Göteborg den 20 februari. Vi kommer att utnyttja en COOP MedMera-kupong och bo två nätter på ett 4-stjärnigt hotell mitt på Avenyn, värdiga de schlagerprinsessor som vi är.

Igår släppte man första jokern, enligt Aftonbladet.se. Det visade sig vara Darin. Jag har inte riktigt bestämt mig om det är roligt eller ej, men hellre Darin än Kicki Danielsson om man säger så.

Nu väntar jag med spänning på nästa Joker.

Jag hoppas på
Mando Diao
Håkan Hellström (det vore inte helt otroligt. Glöm inte var ni läste det först)
Veronika Maggio
eller något otroligt spännande: solo Howlin´Pelle Almqvist ´

Det återstår att se vem som blir joker.

Det är på Stenkastet historia skrivs innan det skett.

Inga kommentarer: