tisdag, augusti 11, 2009

Något annat som gör mig glad

Fast jag får inte berätta egentligen.

Gubben är jätteduktig och har gått ner i vikt under sommaren. Det börjar märkas.

Gubben kom hem från en akvariekompis med händerna fulla med små påsar med diverse innehåll.

Plötsligt ropade han: ELIN! Du måste komma och hjälpa mig!

När jag tittade till vad han ville ha hjälp med så hade hans brallor ramlat ner och låg nere vid anklarna. Han hade ju inga händer att hålla upp dem. Händerna var upptagna med påsarna. Själv försökte han gå med små tomtesteg (man kan ju inte ta långa steg när brallorna är nere) för att hinna in i huset innan någon skulle se honom

Tyvärr var det försent: Jag hann se vad som hänt och fick detta halvårs skönaste skratt. :o)

3 kommentarer:

Amanda i Ghettot sa...

Hihihi! Men bra jobbat av honom!

Anonym sa...

Hej!
Jag hittade en kommentar av dig på unt.se:
"->Anders
Till hösten startar en ny radiokanal i Uppsala. Håll öronen vidöppna! ;o)
Elin i Björken"

Är mycket intresserad av vad det är för radiokanal!

Hör gärna av dig och berätta mer
Jens, redaktör, 18 minuter
jens.pettersson@18minuter.se

Elin sa...

Jens-->Jag har mailat dig!