lördag, mars 17, 2007

Sista lägesrapporten

Klar!

Detta var ett verkligt aerobic-pass. Jag har svettats som en gris, men nu är det klart. Det är bara några tvättmaskiner kvar, men det brukar sköta sig själv, nästan.

Så fort golven torkat hägrar min belöning! Nu blir det inte Plantagen, men ICA Maxi tillsammans med ett fulltankat ICA-kort.

Nu är det äntligen lördag och jag får pusta ut!

Ha det gott!

PS. Jag tror jag kommit på makaroni-mysteriet. Gubben är antagligen rätt hungrig på morgnarna och kombinerar lagad mat med kaffe inspirerad av den lergryta vi köpte för någon vecka sedan. Allt-i-ett och snabbt går det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han kanske alltid brukar göra så på morgnarna, men har dolt det för oss under alla dessa år...

Anonym sa...

Förresten kan jag meddela alla att det ser JÄTTEFINT ut här! Jag är imponerad!