tisdag, september 20, 2005

Otroligt

Hemkommen från 2 dagars konferensande. Snacka om att jag lärt mig mycket om mina kollegor (och mig själv). Natten blev också en succé med eget rum, tv på rummet och kanal 4! Det var länge sedan jag sov så gott.

Väl hemma fick jag inte mycket uppmärksamhet av småttingarna. Det var som om jag bara varit hos grannen och fikat. Man ska inte tro att man är oersättlig. ;o)

Om jag ska vara riktigt ärlig så är det skönt att komma hem och smälta alla intryck, krypa in i bastun och senare sova i min egen säng, även om det betyder att jag blir väckt ett antal gånger per natt. Borta bra, men hemma bäst!

I morgon är en ny arbetsdag med nya utmaningar, men nu är jag bättre rustad att stå emot...

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som en lyckad konferens. Gissa vad jag ska göra ikväll? Kolla på 4an ;)

//Jim