onsdag, februari 23, 2011

Aj aj aj

Ja, det ar flera aj har just nu.

  1. Var dator gick sonder pa vagen ner. Det innebar att jag inte kan uppdatera denna blog som tankt. Att sitta i receptionen pa hotellet ar inte sa lockande. For er som inte kan halla er och ar kompis med mig pa fejan vet anda vad som hander. Jag har wifi pa rummet och kan anvanda min iPhone i flygplanslage att uppdatera fejan. Det ar trots allt lite kul att se vad som hander i Sverige. Meddela garna snoovader och annat.
  2. Lillkillen ramlade igar och slog sina knan ratt illa. Egentligen borde vi akt och fatt ett och annat stygn, men vi var sa lang borta fran civilisationen och nar vi kom tillbaka var saret anda for gammalt. Vi kampar pa och forsoker halla saret rent och fint. Vi far se hur det gar att bada. Men Lillkillen ar pa gott humor och kampar pa.

Men Lillasyster har det bra. Hon haller pa att mutera till en amfibie. Ar det inte poolen som lockar sa ar det havet. Underbart skont med 28 grader i vattnet.

Mycket god mat finns det ocksa till barnen. De kommer inte att svalta ihjal. Vi far kopa vuxenportioner och anda blir de inte matta.

Ha det bra i kyla och sno. Vi njuter i sol och 25 grader med en vattenflaska i ena handen och en badhanduk i den andra.

1 kommentar:

Malin sa...

Va roligt o höra att ni har det. Va skönt att ni endast har 25 grader, då kan ni ju andas oxå ;)
Här är det superkallt, -20 varje morron. Jag vill oxå vara med er i värmen... =( Snyft...
Elin- kan du äta en seafood-pasta åt mig nån dag. MUMMA!
O be lillasyster att bada massor för mig!
Hoppas lillkillens knän läker fort fort =)
Var rädd om er! Stor kram till er alla!