torsdag, oktober 20, 2005

Såsom i himmelen

Visst känns det ibland som om vissa dagar har mer att erbjuda än andra?

Idag har jag haft en händelserik dag på jobbet. När jag kom till förskolan såg Morgan mig på långt avstånd och SPRANG allt vad tygen höll och kramade om mig. Det var såååå skönt! Hjärtat svämmar över sådana gånger.

Dagen skulle bli extra lyckad om lilla Nisse kom hem. Han har nu varit borta från matskålen sedan måndag morgon. Det är ungefär 3 dagar för länge...

Dagen ska avslutas med en lånefilm från Gottsunda biblioteket: Såsom i himmelen. Näsdukar fram, om jag får be...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra dag, dessutom fick du ju lite gratis tips på hur man botar tarmcancer tydligen!

Anonym sa...

visste inte att man kudne låna filmer. Men det låter som en lyckad dag. Hoppas kvällen blir lika bra.

//Jim