onsdag, mars 25, 2009

Utmaning

Nu har jag gjort en riktig utmaning.

  1. Jag har fått för mig att Lillasyster gillar att sparka boll och har därför börjat forska i de närmsta fotbollsklubbarnas fotbollslekis.
  2. De närmsta fotbollsklubbarnas fotbollslekisar kanske inte har så mycket erfarenhet av autistiska småtjejer, därför erbjöd jag mig att undersöka om man kan söka lite extra pengar till klubben för att kunna ha någon extra ledare när Lillasyster är där.

Det kanske blir en riktigt bra grej detta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Nu gör du mig som fotbollsspelare riktigt glad. Vad kul för lillasyster!

Elin i Björken sa...

Maria-->Ja, du och din blogg har inspirerat mig till detta. :o)

Anonym sa...

"Bälinge tjejer finfina grejer" Lycka till med fotbollen. Kul.

thethesomeplacenew sa...

grym idé! lycka till!!!